czwartek, 3 lutego 2011

Oddałabym za niego życie


- mamo, chciałam z Tobą pogadać- powiedziała uśmiechnięta.
- tak, a o czym?- powiedziała cichym głosem matka.
- o nim, bo wiesz... ja się chyba... no wiesz.. zakochałam.
- czy Ty mówisz o tym chuliganie, z którym Cię ostatnio widziałam? - zapytała donośny głosem matka.
- on wcale nie jest chuliganem! - krzyknęła dziewczynka, i poszła ze łzami w oczach do swojego pokoju, szepcząc jeszcze coś pod nosem.
Matka, ciekawa co powiedziała córka, krzyknęła, aby się dowiedzieć, ale bez efektu.
następnego dnia [...] to był poniedziałek, dziewczynka jak zawsze wstała rano, szykowała się do szkoły, po czym wyszła z domu. Matka po paru godzinach dostała telefon ze szpitala, że dziewczynka została poważnie ranna- ktoś pchnął ją nożem.  Matka od razu pojechała to szpitala, ona była w ciężkim stanie. Chociaż lekarze, nie dawali jej szans, ona miała nadzieję. Po paru dniach zdarzył się cud, dziewczynka obudziła się jej pierwsze słowa ; ' oddałabym.. oddałabym za niego życie.. ' - jednak były też ostatnimi, zamknęła oczy a z jednego z nich wypłynęła ostatnia czerwona jak krew łza, zmarła.
' oddałabym za niego życie ' - te słowa mówiła podczas gdy szła do pokoju, wtedy gdy pokłóciła się z matką.
matka?!- co mogła czuć ? - rozczarowanie? żal? ból? - tak.
ale była dumna z córki, że potrafiła uratować życie innej osoby, kosztem swojego.

____________________________________
ja was bardzo, ale to bardzo proszę o komentarze, bo to mnie dopinguje do dalszego pisania i cieszę się czytając je nawet jeśli są negatywe, bo wtedy wiem co mam zmienić ;) jak wam się podobało.? ;)


8 komentarzy:

  1. naprawde fajny tekst
    lubie opowiadania tego typu
    gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej, to cudo jest! Bede tu wpadać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. to opowiadanie jest piękne ;**
    uwielbiam opowiadania właśnie takiego typu ;)
    bd tu wchodzić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. super. bardzo ciekawe opowiadanie. podoba mi się. ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super !
    Paula♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Faajne . ! ♥
    Ale więcej opisów . ! :P
    A ogólnie to ciekawe . : )

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne! pisz więcej takich opowiadań!!! ;D!!!

    OdpowiedzUsuń

1. Dziękuję za każdy otrzymany komentarz, ponieważ są one dla mnie ważne. Wiem wtedy jakie są wasze uczucia i myśli co do notki. To daje też po prostu dobrą energię i chęć dalszego pisania. :)
2. Za każdy komentarz odwdzięczam się komentarzem.