środa, 20 czerwca 2012

Być tym kim chcesz



Nie wybierasz sobie miejsca urodzenia, rodziców, nie masz wpływu na to jakim się rodzisz. Ale jest coś na co zawsze masz i będziesz miał wpływ – możesz zrobić wszystko, co jesteś w stanie, aby być tym kim chcesz. Nie żyć marzeniami i winić za wszystko rodziców, tylko wziąć sprawy we własne ręce. 

__________________
hej ludziska ;* jak obiecałam teraz dodaję regularnie.dziś trochę zamęt w szkole przez niektórych ludzi co mi ciśnienie podnieśli :D a tak wgl mój blog nie jest jakiś populary a już są pierwsze hejty do mnie. ja się już na ten temat wypowiedziałam pod tym komentarzem. zapraszam do wchodzenia na http://www.pmiska.pl/ dla was to tylko kilka sekund, a dla tych zwierzaków dużo znaczy. rozpisałam się, a teraz proszę o komentarze i zaznaczanie reakcji ;*

1 komentarz:

  1. Notka bardzo mądra ;) A co do hejterów, to zawsze się znajdzie jakiś zazdrosny dzieciak, który napisze byle co aby tylko zdenerwować autora posta, ciesząc się że może być anonimowy ;) nie warto się takimi przejmować ;D

    OdpowiedzUsuń

1. Dziękuję za każdy otrzymany komentarz, ponieważ są one dla mnie ważne. Wiem wtedy jakie są wasze uczucia i myśli co do notki. To daje też po prostu dobrą energię i chęć dalszego pisania. :)
2. Za każdy komentarz odwdzięczam się komentarzem.