piątek, 6 lipca 2012

Łamie on serce



Wszyscy mówią, że internet jest zły. Dorośli najczęściej mówią, że to pochłaniacz czasu, że robi wodę z mózgu nastolatką, że żyją przez to w wirtualnym świecie gier. Według nich są to najgorsze "uroki" internetu. Ale nikt z nich nie wpadł jeszcze na to, że łamie on serce. Otóż, poznajemy przez internet wartościowych i cudownych ludzi, którzy mieszkają daleko i nigdy ich nie spotkamy. Gdyby żyli w naszym otoczeniu spędzalibyśmy z nimi całe dnie. A tak pozostały nam jedynie rozmowy przez komunikatory internetowe. Niestety wirtualna rozmowa nigdy nie będzie w stanie zastąpić takiej prawdziwej, realnej. 

_____________________________
hej wam ;* mam nadzieję, że notka wam się podoba, bo są to moje przemyślenia, które dręczyły mnie od jakiegoś czasu. czekam na wasze opinie, co na ten temat wy sądzicie? czym jest dla was internet? ;)

3 komentarze:

  1. Trudne pytanie co do "czym jest dla was internet", mam w głowie różne znaczenia tego słowa jest on moim drugim, lepszym światem gdzie mogę stać się kim chcę. Nikt tu nikogo nie zna więc czy ktoś zwątpi jeśli ktoś by napisał, że jest cholernie bogaty ? Nie znamy się więc uwierzylibyśmy i to moim zdaniem jest część plusa internetu. Ale jest on dla mnie również miejscem, żeby nie pochłonęła mnie nuda, jest po prostu technologią na której puszczam muzykę i coś sobie oglądam nic więcej. Zależy od sytuacji, bo czasem internet ma dla ma większe znaczenie i jestem szczęśliwa, że jestem w takich czasach, że mogę z niego korzystać. A czasem to po prostu mój "pochłaniacz czasu", kiedy nie mam co robić w deszczowe dni a do późna żeby pójść spać jest jeszcze daleko, przy jakimś filmie, lub serialu czas szybciej płynie.
    Co do znajomości w internecie, tak to czasami boli, że nie możemy się z taką osobą spotkać. Ja wielokrotnie poznawałam ludzi w internecie, tych zwykłych i tych, którzy na zawsze będą w mojej pamięci. Zadajemy sobie pytanie czemu spotykamy takich fajnych ludzi tylko w internecie. Ja sądzę, że to dla tego, że całkiem inaczej ją sobie wyobrażamy. W naszym otoczeniu jest dużo takich ludzi, ale ich styl, towarzystwo sprawia, że wydaje nam się, że jest całkiem inna niż sądzimy i nie zagadujemy. To szczególnie opiera się na dziewczynach, wiedzą jaką potęgę ma internet i, że mogą być kim chcą więc często poszukują chłopaków przez internet, bo w prawdziwym życiu mało by zwróciło na nią uwagę. W ten czas często kłamią na swój temat, żeby spodobać się jakiemuś chłopakowi. Niektórzy piszą, że internet jest większy niż wszechświat, że można znaleźć najmniejszą wskazówkę, to kłamstwo. My również myślimy, że internet zawiera w sobie od groma wiadomości ale samo tego nie wiemy, bo nie sprawdzamy, jesteśmy ograniczeni do paru stron jak facebook, zapytaj, youtube, blogi, nk i inne ale tak nie próbujemy sprawdzić czy rzeczywiście internet jest taki duży, wierzymy innym, a szkoda.
    Internet to ciekawe miejsce, lubię je ale czasami trzeba od niego trochę odejść, żeby się w niego nie wciągnąć.


    Adu Cha(C)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam się, że znów czytając nowe wpisy wprost się popłakałam. Chyba zostanę największą fanką Twojego bloga. Ba. Nie chyba, albo raczej na pewno <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny wpis, który daje do zastanowienia. Tutaj znowu muszę pomyśleć, zanim coś napiszę. Tak... internet może różne rzeczy. Niekiedy pomaga, niekiedy uzależnia. ma zalety i wady. daje nieskończone możliwości. poznajemy dzięki temu nowych ludzi, którzy wydają nam się wyjątkowi, ale nie zawsze tak jest, bo po części to my ich sobie wyobrażamy. dla mnie to miejsce, gdzie mogę pogadać, posłuchać muzyki. to coś, co pozwala oderwać się od świata na godzinę czy dwie; sposób na nudę szczególnie w wakacje, kiedy mamy tyle wolnego czasu :)

    OdpowiedzUsuń

1. Dziękuję za każdy otrzymany komentarz, ponieważ są one dla mnie ważne. Wiem wtedy jakie są wasze uczucia i myśli co do notki. To daje też po prostu dobrą energię i chęć dalszego pisania. :)
2. Za każdy komentarz odwdzięczam się komentarzem.